LMBU Rønne

LMBU Rønne er en forening ....

LMBU-Rønne* har klubtilbud til børn og unge:

Legestue, onsdag 9.30-11.30

Her mødes børn (0-6 år) og deres voksne til hygge, leg, bibelfortælling, børnesange, frokost, samtale mm.

Børneklub, tirsdag 16.30-18.00

Tilbud til børn i alderen 4 år - 2. klasse.

I børneklubben er der kreative aktiviteter, leg inde og ude, bibelhistorie, sang mm. og voksne, der har tid og lyst til at gøre det hyggeligt i klubben.

En voksen må gerne være med de første gange.

Juniorklub, tirsdag 16.30-18.00

Juniorklubben er for dig der går i 3.-7. klasse. I klubben møder du voksne og andre juniorer, du kan tale med om udfordringer, spille, læse og lave mad med. Du kan også høre om ting fra Bibelen og finde ud af hvad du kan bruge det til, og du kan lave seje ting med de andre i klubben.

Ungdomsklub, tirsdag kl. 19.30

Teenagere/unge, der er over konfirmationsalderen, mødes med unge fra resten af øen. I har selv indflydelse på programmet. Til ungdomsklubben er knyttet ”Fredagssport” med sport og samvær fredag aften. Aktiviteterne indeholder også fællesskab omkring Bibelen og kristen sang og musik.

Det er også for dig!

LMBU-Rønne, Dr. Kabellsvej 12 A, Rønne

*Luthersk Missions (LM) børne- og ungdomsklubber i Rønne. LM er en bevægelse med samme bekendelsesskrifter som Folkekirkens.

LM-Kirken Vestbornholm
Dr. Kabells Vej 12A, 3700 Rønne